понеделник, 8 ноември 2010 г.

Като за начало - награда от Щурото предизвикателство!

Досега не ми се беше налагало да имам блог, тъй като проектите ми не са нищо особено и и си мисля, че никого не биха заинтригували, въпреки че са направени с много любов. Обаче за да участвам в предизвикателствата ми се стори, че все пак е добре да има място, където да обясня това-онова за направата на "нещото".



Тъкмо че чудех как да започна да водя този блог и видях, че Mr. Random ме е избрал за победител в предизвикателство №39 в "Щурото предизвикателство" (добре, че беше той, че иначе никак не бих се класирала сред останалите участвали красоти). Това обаче по особен начин ме мотивира да подобрявам работата си, а и гледайки творенията на другите участнички научавам много нови неща и ми хрумват доста идейки.

Освен това конкретно този проект е много специален за мен, защото е поканата за кръщенето на дъщеря ми. Използвах перлен картон за основа, а розовата хартия в средата всъщност е паус и прозира, но снимките май не са ми силната страна.


Така че благодаря на екипа на "Щурото предизвикателство", на спонсорът този път - Хобисимо, както и на всички участвали за вдъхновението (стана като реч за Оскарите, но наистина се вълнувам).

Пожелавам много творчески успехи на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...